nu reusesc conectarea unui Tomtom Start 60 la PC (Win 10) pentru un update de harti ... folosesc cablu original si aplicatia MyDriveConnect.
nu am mai facut update direct de la TomTom, implica si altceva??? Multumesc.
TomTom Start 60
-
- Mesaje: 312
- Membru din: Dum Dec 18, 2016 10:24 pm
- 7
- Has thanked: 1167 ori
- Been thanked: 352 ori
Cu aplicatia deschisa , fara conectare la un calculator , dar avand cablul pregatit, faci un restart la aparat ( tinand apasat butonul cica 18-24 sec), vei lasa restartul sa se desfasoare normal ,dupa deschiderea ecranului si conectarea la satelit , inchizi aparatul , nu in standby, inchis definitiv .Conectezi cablul la aparat si calculator , deschizi aparatul , ar trebui sa se conecteze.
Aparatul este la prima conectare sau a fost folosit anterior conectare cu un alt cont? Mai nou , exista o varianta pentru evitare furtului sau nefolosirea acestora decat de proprietarul de fapt sau vezi tot chitul de la masina , este posibil conectarea acestuia numai prin chitul de la masina ( in cazul in care exista) Start 60 sunt 2 modele cel din 2012 si 2015.
Vezi ce se zice si aici :
http://uk.support.tomtom.com/app/answer ... connect%29
Citeste si TomTom #... / RNDIS / Remote NDIS Compatible Device, sau vezi aici:
http://uk.support.tomtom.com/app/answer ... 425/p/2986
Aparatul este la prima conectare sau a fost folosit anterior conectare cu un alt cont? Mai nou , exista o varianta pentru evitare furtului sau nefolosirea acestora decat de proprietarul de fapt sau vezi tot chitul de la masina , este posibil conectarea acestuia numai prin chitul de la masina ( in cazul in care exista) Start 60 sunt 2 modele cel din 2012 si 2015.
Vezi ce se zice si aici :
http://uk.support.tomtom.com/app/answer ... connect%29
Citeste si TomTom #... / RNDIS / Remote NDIS Compatible Device, sau vezi aici:
http://uk.support.tomtom.com/app/answer ... 425/p/2986